Citroën DS
January 24, 2017

DS AUTOMOBILES JE UTRDIL SVOJO POZICIJO MED PREMIUM ZNAMKAMI V FRANCIJI

DS AUTOMOBILES JE UTRDIL SVOJO POZICIJO MED PREMIUM ZNAMKAMI V FRANCIJI

Znamka DS se je z 28.566 registriranimi primerki v letu 2016 uvrstila na 4. mesto avtomobilskega trga premium vozil v Franciji. Ta položaj si je prislužila zlasti z modeloma DS 3 in DS 3 Cabrio, ki sta najbolje prodajani petvratni mestni limuzini segmenta premium.

V letu 2016 je DS Automobiles utrdil svoj položaj med prestižnimi znamkami v Franciji. Njegovi modeli pritegnejo kupce s svojo prefinjenostjo in tehnologijo, kot na primer linija DS Performance Line s pridihom Gran Turismo, ki od svojega lansiranja dalje obsega 12 % vseh prodanih primerkov DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 in DS 5. Poudariti velja tudi, da se je 63 % fizičnih oseb odločilo za nakup vozila DS s financiranjem, od tega 40 % s finančnim najemom z odkupno opcijo, v letu 2015 pa je ta odstotek dosegel 20 %.

Dodatne otipljive rezultate prinašajo vzpostavitev specializirane prodajne mreže, ki bo začela polno delovati z letom 2018, uvedba posebnih animacij DS v prodajnih salonih in lansiranje programa ONLY YOU, ki stranki ponuja drugačne, prefinjene in avantgardne izkušnje.

Lansiranje novih vozil DS 3 v začetku leta je predstavljalo eno od pomembnejših etap strategije za izgradnjo naše blagovne znamke. S popolnoma prenovljenim prodajnim programom smo med naše kupce uspeli pritegniti tiste posameznike, ki želijo s kupljenim vozilom izraziti svojo osebnost ali smisel za estetiko oziroma izpostaviti svoj statusni simbol ali družbeni položaj. Se pravi kupce, ki jim je potrebno poleg kupljenega vozila DS zagotoviti tudi kakovostne storitve in s tem zadovoljiti njihova pričakovanja. Zaradi tega je bilo leto 2016 ključnega pomena pri vzpostavitvi specializirane mreže prodajnih mest DS Store in DS Salon, ki bo začela polno delovati z letom 2018, da bo lahko sprejela naše nove modele. Pomembno pa je bilo tudi zaradi lansiranja programa privilegiranih in ekskluzivnih storitev Only You,” je povedal Amaury de Bourmont, direktor prodaje DS v Franciji.

 

2016, DS AUTOMOBILES MED PRVIMI ŠTIRIMI PREMIUM ZNAMKAMI

 

Kot četrta znamka na trgu premium avtomobilov v Franciji, je DS v letu 2016 zabeležila 28.566 registriranih vozil. V lanskem letu je DS Automobiles lansiral novi vozili DS 3 in DS 3 Cabrio, ter s tem naredil še en pomemben korak v produktni strategiji blagovne znamke. Ob omenjenem lansiranju je pravzaprav zaključil s prenovo vseh modelov iz prodajnega programa, ki se je pričela z modelom DS 5, katerega trženje je steklo v juniju 2015, in nadaljevala z voziloma DS 4 in DS 4 Crossback, ki sta na trg prispela nekaj mesecev kasneje.

 

Novima DS 3 in DS 3 Cabrio, ki sta bila javnosti prvič predstavljena lani marca, je uspelo v letu 2016 prepričati največ kupcev, saj je bilo registriranih kar 15.639 primerkov. Elegantni in povezljivi Parižan DS 3 je v kategoriji petvratnih mestnih limuzin na vrhu letvice segmenta premium, saj je po številu prodanih primerkov zasedel prvo mesto. 71 % prodanih modelov je opremljenih z bencinskim motorjem, od tega kar 50 % z motorjem PureTech 110, ki je bil izbran za motor leta 2016. To prestižno nagrado je osvojil že drugo leto zapored.

 

Modela DS 4 in DS 4 Crossback sta z 8.113 registriranimi primerki dosegla 2,2 % rast v primerjavi z letom 2015. S tem zasedata četrto mesto v kategoriji petvratnih limuzin segmenta C Premium. Eden glavnih razlogov za takšen rezultat je privlačna in elegantna silhueta izvedenke DS 4 Crossback, s katero ta dvojni model realizira 27 % prodaje med kompaktnimi premium limuzinami.

 

DS 5 je kot paradni konj kolekcije modelov DS dosegel številko 4.329 registriranih vozil in se s tem uvrstil med tri najbolje prodajane premium limuzine segmenta D. Dobrih 70 % se jih proda s samodejnim menjalnikom in 84 % z dizelskim motorjem. Najpogosteje, in sicer v 43 % primerov, se kupci odločijo za motor BlueHDi 180 in samodejni menjalnik EAT6. Omeniti pa velja tudi, da je danes devet od desetih prodanih vozil DS 5 opremljenih z navigacijskim sistemom DS Connect Nav nove generacije, ki uporabniku ponuja povezljive storitve v realnem času in mu omogoča upravljanje funkcij z glasovnimi ukazi.

 

Rezultati leta 2016 dokazujejo, da je znamka DS našla svoj položaj na avtomobilskem trgu premium vozil v Franciji. Poudariti pa je treba, da kupci visoko cenijo zlasti modele z najbogatejšim nivojem opreme, ki predstavljajo kar 76 % prodanih primerkov. Seveda pa v to niso všteti kupci ekskluzivnih modelov iz omejenih serij, kot na primer DS 3 Performance BRM Chronographes (10 primerkov), DS 3 Givenchy LeMakeUp (500), DS 4 Opéra Blue (350) oziroma DS 4 Crossback Terre Rouge (200).

 

Kupci, ki stremijo za ekskluzivnostjo, pa so pokazali tudi navdušenje nad modeli v duhu Gran Turismo iz linije DS PERFORMANCE Line. Elegantne in dinamične izvedenke te linije, ki je na voljo od lanskega septembra za vozila DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 in DS 5, predstavljajo 12 % prodanih primerkov omenjenih modelov.

 

Ne smemo tudi pozabiti, da je bilo v letu 2016 kar 63 % vozil DS prodanih fizičnim osebam z opcijo financiranja, od tega kar 40 % s finančnim najemom z odkupno opcijo. Strankam je tovrstna formula zelo privlačna, saj poleg mesečne najemnine vključuje še razne storitve, ki so na voljo za njihovo vozilo, kot na primer financiranje, vzdrževanje … V letu 2015 je finančni najem z odkupno opcijo predstavljal 20 % prodaje s financiranjem.

 

 

2016, MREŽA DS V FAZI RAZVOJA IN UVEDBA PROGRAMA O IZKUŠNJAH STRANK

 

Z devetimi butičnimi trgovinami DS Store in 35 prodajnimi saloni DS Salon se je uradno začela izgradnja mreže DS. V prihodnjih dveh letih bo znamka mrežo še naprej širila s ciljem, da bi do konca leta 2018 že imela delujočo specializirano mrežo in skoraj 190 prodajnih mest.

 

Leto 2016 je zaznamovala tudi uvedba posebnih animacij DS znotraj mreže, ki zajemajo:

  • dneve “DS doživetja”, ob katerih znamka vabi svoje stranke in potencialne kupce na ogled in testiranje novosti iz kolekcije DS. Tovrstne dneve sta vpeljala modela DS 3 in DS 3 Cabrio v marcu, ko sta bila lansirana, v juniju pa jima je sledila izvedenka DS 3 Givenchy LeMakeUp, ko so bile širom Francije organizirane številne delavnice o ličenju. V novembru pa so na dnevih “DS doživetja” prišli na vrsto modeli DS Performance Line.
  • zasebne prodaje, v sklopu katerih lahko privilegirani ciljni izbranci izkoristijo ekskluzivne ponudbe. Prve “zasebne prodaje DS” so potekale 22., 23. in 24. septembra 2016.
  • DS 3 Performance Tour“, ki je bil organiziran v oktobru in na katerem je 500 povabljencev doživelo ekskluzivne izkušnje za volanom vozila DS 3 Performance, dinamične in čisto posebne izvedenke modela DS 3. Organiziranih je bilo pet etap na dirkališčih v raznih mestih po južni Franciji, v dolini Loare in Parizu, kjer je bilo možno na raznih delavnicah preizkusiti potencial tega vozila, ki je v svoji kategoriji postal drugim za vzor.

 

Med posebne trenutke sodi tudi lanski avtomobilski salon v Parizu, na katerem je DS Automobiles lansiral svoj program “ONLY YOU, doživetje DS”, ter s tem postavil temelje za drugačne, prefinjene in avantgardne vozniške izkušnje. Program storitev in ekskluzivnih privilegijev je eden od stebrov strategije znamke. Namenjen je vsem strankam, ki so pri znamki DS kupile svoj avtomobil ali storitev za mobilnost. Trenutno je v pripravi več pobud, ki bodo uvedene v letu 2017, nekatere izmed njih so že pripravljene, kot na primer “DS Assistance” in “Club DS Privilège”, zopet druge pa so bile že vpeljane:

  • “DS, vam na uslugo”. Že nekaj mesecev lahko stranka pokliče na telefonsko številko 0969 32 1955, kjer so ji od ponedeljka do sobote med 8. in 22. uro na razpolago svetovalci za vsa pojasnila. Obišče lahko tudi spletno mesto http://dsautomobiles-si-sl.custhelp.com/app/ask/, kjer se s predstavniki znamke lahko pogovarja po spletu (Tchat) ali poišče odgovor z uporabo iskalnika po najpogostejših vprašanjih.
  • “DS storitev Car Valet”. Strankam je na voljo storitev šoferja oziroma osebnega dostavljavca, ki pride po njihov avtomobil in ga odpelje na redni servisni pregled ter jim ga od tam tudi pripelje nazaj. Storitev je odslej na voljo znotraj regije Pariza v tistih prodajnih mestih, ki jih upravlja PSA Retail.
  • “DS najem”. Kratkoročni najem vozil DS je na voljo v dveh prodajnih mestih DS Store v Franciji, v Parizu in Perpignanu.
  • “MyDS”. MyDS je nepogrešljiva mobilna aplikacija za vse kupce vozil DS, saj jim omogoča povezovanje z avtomobilom in z lastnim okoljem. Spremlja jih pred in med vožnjo ter po njej. Zasnovana je kot glavna vhodna točka v svet znamke. Na voljo je v Franciji od septembra 2016 in njena uporabnost se bo sčasoma širila še na nove storitve.

 

Izgradnja mreže, uvedba posebnih animacij DS in lansiranje programa “ONLY YOU, doživetja DS” seveda potekajo sočasno z zaposlovanjem in izobraževanjem ekipe svetovalcev DS znotraj prodajnih mest DS Store in DS Salon. Leto 2017 bo ključnega pomena za napredek na vseh omenjenih področjih, če želi DS Automobiles ostati eden izmed najpomembnejših akterjev francoskega avtomobilskega trga.