December 5, 2016

DS URBAN STORE, NAJNOVEJŠI KONCEPT BUTIKOV DS

DS URBAN STORE, NAJNOVEJŠI KONCEPT BUTIKOV DS

V četrtek 1. decembra je v središču prestižnega trgovskega centra Westfield v Londonu odprl svoja vrata prvi DS Urban Store. Otvoritve najnovejše urbane trgovine se je udeležil tudi Arnaud Ribault, direktor marketinga in svetovne prodaje znamke DS. Prva trgovina take vrste napoveduje najnovejši koncept digitaliziranih butikov DS, ki jih namerava znamka otvoriti v najbolj obiskanih in prestižnih urbanih središčih širom celega sveta.

Urbana trgovina DS Urban Store vabi obiskovalce, naj se prepustijo prefinjenemu svetu znamke DS. Gostje lahko med obiskom spoznajo kolekcijo modelov in pester izbor možnosti za individualizacijo podobe, ki so jim na ogled v tehniki navidezne resničnosti, imenovani DS Virtual Vision. Tisti, ki se ne bodo mogli upreti skušnjavi, bodo lahko svoje novo vozilo DS na ta način skonfigurirali, zanj izbrali individualno podobo in ga tudi kupili.

Od danes dalje vas vabimo v London na ogled urbane trgovine DS Urban Store, ki se nahaja v osrčju predela North Atrium znotraj trgovskega centra Westfield v Londonu.

Yves Bonnefont, generalni direktor znamke DS je povedal: “Otvoritev urbane trgovine DS Urban Store v Londonu je pomemben korak v razvoju mreže DS. Najnovejši koncept digitaliziranih butikov DS Urban Store je izjemno pomemben adut pri promociji znamke, ki jo želimo čimbolj približati kupcem. To ni zgolj prodajni salon, temveč tudi kraj, kjer se lahko potopite v svet znamke DS in pridobite nove izkušnje.”

 

Mreži prodajnih mest DS se je pravkar pridružil najnovejši koncept urbanih trgovin, DS Urban Store. Urbane trgovine DS Urban Store, ki bodo odprte v osrčju najbolj obiskanih in prestižnih urbanih središč, bodo lahko zasnovane kot samostojna prodajalna znotraj nakupovalnega središča ali pa kot izložba na glavni nakupovalni ulici. Njihov glavni namen bo promocija znamke perspektivnim kupcem DS v nakupovalnih središčih ali športno-rekreativnih centrih.

 

DS Urban Store vabi obiskovalce, naj se potopijo v svet znamke, kjer jih obdajajo značilne barve, odišavljena atmosfera in dovršena osvetlitev po zgledu najbolj luksuznih butikov. Obiskovalcem ponuja tudi interaktivno digitalno tehnologijo in navidezno resničnost, s pomočjo katere lahko svoje vozilo DS konfigurirajo, ga oblikujejo po meri in si ga nazadnje tudi ogledajo.

 

Vsaka urbana trgovina je razdeljena na pet območij:

  • Razstavni prostor DS EXHIBITION, na katerem je predstavljen paradni model iz kolekcije DS.
  • Območje navidezne resničnosti DS VIRTUAL VISION za virtualno spoznavanje kolekcije DS v 3D tehniki. Obiskovalci si bodo lahko z očali za virtualno resničnost ogledali razne opcije za individualizacijo podobe različnih modelov v naravni velikosti. Predstavitev je dinamična, interaktivna in očarljiva, saj uporabnika ponese na trg Place de la Concorde v Parizu, kjer stoji nasproti modela DS po njegovi izbiri.
  • V butiku DS BOUTIQUE bo na voljo bogata kolekcija predmetov, ki so izdelani v prepoznavnem stilu znamke: francosko znanje o prestižu, prefinjenosti in izdelavi po meri. Ljubitelji znamke DS in vsega lepega bodo v butiku našli paleto izdelkov za življenjski slog, ki so jih izdelali pri znamki DS, da bi z doživetji DS obogatili tudi vsakdanjik.
  • V salonu DS LOUNGE lahko obiskovalci podrobno dodelajo konfiguracijo svojega bodočega vozila s pomočjo osebnega svetovalca DS.
  • DS BIJOUTERIE pa je najbolj zasebno območje trgovine DS Urban Store, rezervirano za tiste stranke, ki želijo opraviti nakup svojega novega vozila.

 

PRVI DS URBAN STORE V LONDONU

Včeraj se je v Londonu uradno odprla prva urbana trgovina DS Urban Store, ki na 140 m2 površine v središču nakupovalnega centra Westfield London Shopping Centre vabi na ogled. Zainteresirane in radovedne mimoidoče pričakuje sedem svetovalcev DS, ki jim bodo posredovali informacije in izkušnje o znamki DS.

 

Westfield London je najbolj obiskano prestižno nakupovalno in rekreativno središče v Veliki Britaniji, ki slovi po svoji inovativnosti in dinamičnosti, številnih trgovinah, restavracijah in zbirališčih. Leta 2015 je to nakupovalno središče, kjer domuje več kot 300 trgovin, med katerimi so tudi številne prestižne blagovne znamke, obiskalo kar 27 milijonov ljudi.

 

DS AUTOMOBILES RASTOČA DISTRIBUCIJSKA MREŽA

Distribucijska mreža DS Automobiles danes šteje že 132 trgovin DS Store, 101 salon DS Salon in dva butična salona DS WORLD po celem svetu. Zgolj v Veliki Britaniji se je do danes odprlo že devet salonov DS Salon in ena trgovina DS Store. V Evropi se bo število prodajnih mest v naslednjih dveh letih hitro razširilo, tako da bo operativna mreža štela več kot 500 prodajnih mest.

Butične trgovine DS Store so nepogrešljive, če želimo predstaviti svet znamke DS. DS Store je prestižni butik, posvečen avtomobilom, s svojstvenim ambientom (glasba, dišava, igra luči, barve …) in zasnovo, ki v središče postavlja kupce. Na površini najmanj 250 m2 nudi prostor pet ali več razstavljenim vozilom. Nazadnje so se trgovine DS Store odprle v mestu Foshan na Kitajskem, v nemškem Hamburgu in v Madridu v Španiji.

Prodajni salon DS Salon s površino vsaj 125 m2 je izpeljanka trgovine DS Store in je oblikovan znotraj razstavnega salona znamke Citroën. Pred kratkim sta se odprli prodajni mesti v nemškem Ahausu in v Franciji, v mestu Agen.

Na čelu pestrega izbora izložb znamke DS sta dva butična salona DS WORLD, ki je v celoti namenjen svetu DS. Eden se nahaja na prestižni aveniji Nanjing Road v Šanghaju, drugi pa v samem osrčju pariškega zlatega trikotnika. Butični salon DS WORLD je prodajno mesto, razstavni prostor in hkrati tudi zgodovinski muzej, v katerem so predstavljeni modeli DS. Oba butika pa sta tudi kraj za pridobivanje izkušenj, ki ga skozi celo leto popestri bogat umetniški in kulturni program, v sklopu katerega se prepletajo svetovi mode, oblikovanja, umetnosti in gastronomije.

Z urbanimi trgovinami DS Urban Store, najnovejšim konceptom butikov DS, se namerava znamka še bolj približati svojim kupcem.