2015, LANSIRANJE ZNAMKE DS

2015, LANSIRANJE ZNAMKE DS

DS, ki je uradno postala tržna znamka 1. junija 2014, jasno kaže svojo ambicijo: francoski avtomobil želi ponovno popeljati med znamke višjega razreda. DS ohranja vrednote inovativnosti in prepoznavnosti, ki jih je podedovala od avtomobila DS iz leta 1955. Ponudba DS, ki je bila zasnovana za kupce, ki se želijo izraziti, obsega vozila DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* in DS 6*. V letu svojega lansiranja 2015 znamka proslavlja 60-letnico prvotnega modela DS in bo na avtomobilskem salonu v Ženevi razkrila svoj podpis “DS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE”, ki izraža stanje duha znamke DS. Ob tej priložnosti bo predstavljen tudi novi DS 5. Slednji bo ustoličil podobo znamke prek novega prednjega dela, tehnološke opreme, prefinjenosti ter zmogljivih in učinkovitih motorjev.

*Naprodaj samo v Kitajski

Ob proslavitvi 60. obletnice originalnega vozila DS in v počastitev lansiranja znamke je DS organiziral zelo pomemben dogodek “DS Week”, ki se je odvijal v parku Jardin des tuileries v Parizu. Od 19. do 24. maja je DS Week pritegnil več kot 12.000 obiskovalcev, ki so si lahko na aveniji v Haussmanovem stilu ogledali šest butikov in zbirko starodobnih vozil in novih modelov ter se v svetu DS podali na potovanje skozi čas od leta 1955 do današnjih dni pa vse v prihodnost.

Vrhunec prireditve “DS Week” je bil največji shod zbirateljev vozil DS na svetu:
– Več kot 700 originalnih modelov DS in več kot 1500 občudovalcev iz cele Evrope se je v soboto, 23. maja zbralo na zgodovinskem dirkališču Linas-Montlhéry južno od Pariza. Naslednjega dne sta se jim pridružila še konceptno vozilo Divine DS in novi DS 5, nato pa je celotna karavana vozil in oboževalcev paradirala vzdolž Sene vse do trga Place de la Concorde.
Izjemno! Legendarno!