C-SportLounge

C-SportLounge

Oblikovanje

Nova interpretacija prestižnega športnega kupeja, ki se sklada z razvojem avtomobilističnega užitka

sport-lounge-rear-artC-SportLounge, ki je bil prvič predstavljen na frankfurtskem avtomobilskem salonu 2005, prinaša novo interpretacijo prestižnega športnega kupeja, ki se sklada z razvojem avtomobilističnega užitka. C- SportLounge je bil pomemben vir navdiha za inovativni stil avtomobila DS 5.
Njegova izvirna konstrukcija kombinira zunanje linije, ki izražajo moč in aerodinamičnost, ter potniški prostor po navdihu letalskega kokpita, ki vozniku nudi zadovoljstvo in ostalim trem potnikom prijetno počutje.
Konceptni avtomobil C- SportLounge zapelje že na prvi pogled s plemenito dodelavo karoserije. Čiste in obenem zelo izrazite linije se odlično skladajo s stilskimi potezami znamke. Po zaslugi svoje izvirne konstrukcije avtomobil uspešno združuje močen in “mišičast” videz ter izjemno aerodinamičnost. C-SportLounge s svojimi širokimi koloteki in zaobljenimi boki izraža moč in s svojimi tekočimi linijami in dolgo streho pripoveduje o iskanju optimalne aerodinamičnosti, ki je pri znamki ena najpomembnejših vrednot. C-SportLounge tako združuje dinamično vožnjo in visoko stopnjo kakovosti bivanja v vozilu.

Aerodinamičnost

 

Optimizirana aerodinamičnost

Aerodinamičnost in tekoča oblika linij, ki sta pri znamki visoko na lestvici vrednot, sta bili še posebej dodelani in izpopolnjeni. Koeficient aerodinamičnega upora Cx znaša 0,26 in koeficient zadka Cz 0,02. Poleg dodelanega stila in oblike, ki poskrbita za tekoče gibanje skozi zrak, do teh dobrih rezultatov pomagajo še naslednji tehnični elementi:
· Zračni kanali na obeh straneh prednjega odbijača. Ti kanali dovajajo zračni tok v prednje blatniške koše in tako ustvarjajo navidezno aerodinamično ploskev.
· Krmiljen elektromehanski sistem na zadnjem delu strehe. Sestavljajo ga mikro potisni sistemi (MEMS – mikro elektro-mehanski sistemi), ki ustvarijo navidezni spojler s potiskanjem zračnih tokov in s tem zelo izboljšajo aerodinamičnost in stabilnost vozila pri veliki hitrosti vožnje.
· Obratno obrnjen premični spojler na podvozju na zadnjem delu vozila. Ta obratno obrnjen spojler, ki ga premika hidravlični valj, izboljša koeficient Cz in pripomore k stabilnosti vozila pri veliki hitrosti vožnje. Ima tri položaje:
– prvi je nevtralni položaj, v katerem se v celoti sklada s stilom zadnjega dela vozila – v tem položaju je med mirovanjem in mestno vožnjo;
– drugi je položaj, ki se sproži ob ustaljeni hitrosti nad 90 km/h in izboljša koeficienta Cz in Cx;
– tretji položaj se sproži ob nujnem zaviranju in dodatno poveča aerodinamični potisk ter s tem stabilizira vozilo.
Gladko podvozje vozila omogoča izboljšanje zračnega upora in aerodinamičnega potiska, saj zagotavlja optimalen zračni pretok pod vozilom.
Aerodinamičnost prispeva k dinamičnosti avtomobila C-SportLounge, njegovemu učinkovitemu obnašanju in dobrim dosežkom z vidika skrbi za okolje.

Notranjost

 

Visoka raven kakovosti bivanja

Concept-Car_Sport-lounge-interiorPrestižen potniški prostor avtomobila C-SportLounge, ki je zasnovan za udobno potovanje štirih odraslih oseb, izraža osebnost prestižnega športnega kupeja, ki prežema ta koncept. Ambient v potniškem prostoru je ubrana kombinacija dodelanih plemenitih materialov in nekoliko bolj mehansko izdelanega vozniškega mesta. Zadnja vrata se odpirajo v obratni smeri, zato lahko ta konceptni avtomobil ponudi za tovrstne avtomobile nepričakovano dobro dostopnost. Izjemno velik prtljažnik omogoča brezskrbno načrtovanje dolgih potovanj.
Ureditev voznikovega delovnega okolja je narekovala želja po nudenju užitka v vožnji in je oblikovano v stilu letalskega kokpita. Ta vtis okrepita še značilna izdelava merilnih instrumentov s kazalci in njihova umestitev. Voznik sedi v položaju, podobnem pilotskemu, kar prispeva k užitku v vožnji, in ima razgled s srednje visokega vozniškega mesta, kar doprinese k prijetnemu počutju in varnosti. Sedež je neločljivo povezan s sredinsko konzolo, zato ima voznik prestavno ročico in stikala klimatske naprave vedno na dosegu roke, ne glede na izbrano vzdolžno nastavitev sedeža. Tudi sicer je vse zasnovano tako, da ostane voznik stalno osredotočen na cesto, med drugim ima na voljo volan s fiksnim srednjim upravljalnim delom in obvolanske prestavne ročice.