March 24, 2020

DS 9: MOČ ELEGANCE

DS 9: MOČ ELEGANCE

DS Automobiles vstopa v segment premijskih limuzin z modelom DS 9. Mlada premijska blagovna znamke iz Francije DS je včeraj premierno predstavila najnovejšo veliko limuzino DS 9. Nadvse elegantno in tehnološko napredno vozilo DS 9 uteleša francosko odličnost znamke DS na hitro razvijajočem se avtomobilskem trgu.
DS 9 je opremljen s priključnimi hibridnimi motorji E-TENSE, s katerimi bo predčasno izpolnjeval zahteve prihodnjih globalnih in lokalnih zakonskih določil, saj ga lahko vozimo brez izpustov CO2. S tako navdušujočimi karakteristikami se bo DS 9 izkazal kot idealna kombinacija dediščine, izjemnega strokovnega znanja in vrhunske tehnologije. DS 9 vas vabi k ponovnem odkrivanju francoske odličnosti znotraj avtomobilske panoge

  • DS 9 je najnovejša velika limuzina za mednarodni trg.
  • Nadvse elegantno in tehnološko napredno vozilo DS 9 uteleša francosko odličnost znamke DS na hitro razvijajočem se avtomobilskem trgu.
  • DS 9 je opremljen s priključnimi hibridnimi motorji E-TENSE, s katerimi bo predčasno izpolnjeval zahteve prihodnjih globalnih in lokalnih zakonskih določil, saj ga lahko vozimo brez izpustov CO2.

Takoj za modeloma DS 7 CROSSBACK in DS 3 CROSSBACK bo ponudbo mlade premijske blagovne znamke iz Francije nadgradila velika elegantna limuzina. Z vozilom DS 9 bo znamka DS uveljavila svojo strokovnost, dizajn, prefinjenost in tehnologijo, vse to z zares svetovnimi ambicijami.

S tako navdušujočimi karakteristikami se bo DS 9 izkazal kot idealna kombinacija dediščine, izjemnega strokovnega znanja in vrhunske tehnologije. DS 9 vas vabi k ponovnem odkrivanju francoske odličnosti znotraj avtomobilske panoge …

 

Elegantna in usločena oblika karoserije

S 4,93 metra dolžine, 1,85 metra širine in velikimi kolesi s premerom 690 milimetrov je DS 9 bolj impozanten od drugih limuzin svojega razreda. Zasnovan je na novi različici konstrukcijske osnove EMP2 (Efficient Modular Platform 2), ki ima tako podaljšano medosno razdaljo kot nobena limuzina doslej, s čimer nudi predvsem obilo prostora za potnike na zadnjih sedežih. Oblika karoserije je precej usločena s strmo padajočim zadnjim delom strehe, značilnim za izvedenke fastback.

 

Trivratna limuzina DS 9 je prevzela stilske zapovedi znamke DS Automobiles in se ponaša z izraznim prednjim delom, ki ga krasita okrasna maska DS WINGS in parametrično zasnovana rešetka s tridimenzionalnim diamantnim učinkom, ki celoti doda obilo značaja in reliefni videz. Na pokrovu motornega prostora se bohoti letev z giljoširano dekoracijo “clous de Paris”, ki je kot značilen notranji element znamke DS tokrat prvič uporabljen izven potniške kabine.

 

Po navdihu originalnega modela DS iz leta 1955 ima DS 9 na skrajnih delih strehe nameščena okrasna stožca. Karakteristična okrasna stožca legendarne limuzine sta bila oblikovno prenovljena, da lahko vsebujeta popolnoma nove pozicijske luči in naznanjata prihod vozila DS 9.

 

Na pretočne neprekinjene linije opozarja elegantna kontura, ki se brez ene same prekinitve razteza od okrasne maske do pokrova motornega prostora, vetrobranskega stekla, strehe in pokrova prtljažnika. Po gladkih bočnih površinah teče napeta linija, ki sega od prednjih žarometov do zadnjih luči. Vse skupaj dodatno izpostavijo ugrezljive vratne kljuke v barvi karoserije in dvobarvna streha v kombinaciji črne, ki poudarja moč elegance.

 

Na zadnjem delu je opaziti več kot očitno željo po vključitvi vsakega elementa v eno samo in edinstveno površino. Zadnja blatnika, odbijač in pokrov prtljažnika so povezani z enako pretočnimi linijami. V površino vdelane izklesane luči z učinkom lusk ustvarijo kontrast, ki naredi dramatični tridimenzionalni učinek. Poudarjajo jih bočne letve v obliki sabelj, ki izražajo poklon grafičnim elementom vplivnih francoskih vozil iz tridesetih let prejšnjega stoletja. Elegantno tanka tretja zavorna luč poskrbi, da je zadnji del videti širši in podaljša vizualni učinek zadnjega stekla.

 

E-TENSE: moč in udobje hibridnega pogona z največ 360 konjskimi močmi

DS 9 bo sprva na voljo s priključno hibridnim pogonskim sklopom E-TENSE, ki ga sestavljata bencinski turbo motor PureTech in električni motor, ki skupno ponujata 225 konjskih moči ter uporabniku omogočata, da prevozi od 40 do 50 kilometrov (WLTP) v načinu z ničnimi emisijami po zaslugi baterije z močjo 11,9 kWh.

Električni motor, ki je integriran v 8-stopenjski samodejni menjalnik, razvije največ 80 kW moči (110 konjskih moči) in 320 Nm. V uporabi je med zagonom, za ojačitev pospeškov pri katerikoli hitrosti vozila in za vožnjo v načinu z ničnimi emisijami do hitrosti 135 km/h. Zaradi večje učinkovitosti se ob zagonu privzeto izbere električni način vožnje. Poleg njega je na voljo tudi hibridni način, ki samodejno nadzoruje razne vrste energije med vožnjo s 100 % električnim pogonom, 100 % bencinskim gorivom ali s kombiniranjem obeh vrst energije, če razmere tako zahtevajo. Potniki takih prehodov sploh ne občutijo. Način Sport E-TENSE izkorišča maksimalno razpoložljivo moč s kombinirano uporabo motorja z notranjim zgorevanjem in električnega motorja v povezavi s posebej prilagojeno kartografijo pedala za plin, menjalnika, volana in krmiljenega vzmetenja. Omogoča več užitkov v vožnji, večjo dinamičnost in popolno brezskrbnost.

DS 9 je opremljen s sistemom za rekuperacijo energije ob odmiku noge s pedala za plin in ob zaviranju, ki med vožnjo polni baterijo. Poleg tega pa je na voljo tudi funkcija E-Save, ki zagotovi določeno stopnjo energije baterije, da lahko voznik del poti opravi v načinu z ničnimi emisijami (na izbiro je več stopenj), na primer kadar ve, da bo moral zapeljati v središče mesta. Vgrajeni polnilnik z močjo 7,4 kW napolni baterijo v eni uri in pol na domači ali javni polnilni postaji s serijsko priloženim kablom.

Izbor motorjev E-TENSE in bencinskih motorjev

V kratkem bosta aktualni izbor nadgradila še dva motorja E-TENSE, in sicer eden z 250 konjskimi močmi in dvokolesnim pogonom za razširjeni doseg ter drugi s 360 konjskimi močmi z inteligentnim štirikolesnim pogonom. Na Kitajskem bo od začetka prodaje dalje na voljo izvedenke E-TENSE z 250 konjskimi močmi.

Na voljo bo tudi bencinski motor PureTech z 225 konjskimi močmi. Vsi modeli bodo na voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

 

DS LOUNGE: francosko strokovno znanje s področja prestiža za čudovita doživetja na poti

Kaj pa, če bi bili potniki na zadnjih sedežih končno deležni enakega udobja kot tisti na prednjih? S ponudbo DS LOUNGE znamka DS Automobiles nudi potnikom vozila DS 9 prvorazredno strokovno znanje.

Elegantni in plemeniti materiali, ki prekrivajo široko odprte površine, armaturna plošča v celoti okrašena z napa usnjem in sedeži z dizajnom paščka zapestne ure dopolnjujejo pozornost, ki smo jo posvetili vsaki najmanjši podrobnosti. Stikala s kristalno intarzijo, material Alcantara®, ki prekriva celoten strop in senčnike ter ročaji na vratih, ki so ročno oviti v usnje, vas vabijo, da se jih dotaknete in občutite.

Zahvaljujoč 2,90 metra dolgi medosni razdalji DS 9 ponuja obliko prostora na zadnjih sedežih. Sedeži so ogrevani, masažni in zračeni, kar je premierno na voljo v tej kategoriji. Sredinski naslon za roke ima pomembno vlogo pri vsesplošnem udobju in se ponaša z elementi visokega cenovnega razreda, kot so usnjeno oblazinjenje, odlagalna mesta s priključki USB, stikala za masažne sedeže in polikromatska pozdravna osvetlitev.

DS 9 ponuja novo definicijo individualiziranega udobja, kjer je možno nastavljati čisto vse parametre za zagotovitev optimalnega voznega udobja. Zavoljo te posebnosti lahko čisto vsak potnik povsem sam skrbi za svoje lastno udobje.

Individualizacija podobe z “inspiracijami DS”

Prvo razredno udobje se odraža tudi v individualizaciji podobe, ki jo omogočajo kombinacije notranjosti imenovane “inspiracije DS”. Vsaka notranjost nosi ime ene od slavnih mestnih četrti v Parizu in ima čisto svojstven ambient s sedeži v usnju ali materialu Alcantara®. Skrbno izdelane podrobnosti ponujajo številne možnosti, kot so na primer sedeži v zrnastem usnju pri inspiracijah BASTILLE ali DS RIVOLI, Alcantara® v črni barvi pri inspiraciji DS PERFORMANCE Line in napa usnje Art Rubis z ikonskim dizajnom kakovosti paščka zapestne ure pri inspiraciji DS OPERA. Za to najbogatejšo izvedenko sta na voljo tudi volan v usnju rdeče barve Rubis in polikromatska ambientalna osvetlitev z možnostjo izbire med osmimi barvami, ki ustvarijo prijetno atmosfero.

Skrbno izdelane podrobnosti, ki so nastale izpod marljivih rok strokovnih mojstrov, so del strokovno podkovanega francoskega znanja. O tem pričajo stikala na dotik s kristalno intarzijo, okrasni šivi z “bisernim” motivom, ki diskretno poudarjajo dizajn kakovosti paščka zapestne ure na sedežih pa tudi dekorativni dodatki na armaturni plošči in panelih vrat. Stikala na sredinski konzoli krasi giljoširana dekoracija “clous de Paris”, ki je del zapuščine slavne francoske urarske hiše iz sveta luksuznega urarstva in ki se navezuje na vrtljivo uro B.R.M na vrhu armaturne plošče.

Zvočno udobje in užitki

Na podlagi rezultatov raziskav, ki so bile opravljene od lansiranja naše znamke dalje, smo zvočno udobje dvignili na višjo raven s posebno zvočno obdelavo površin, ki omogoča zmanjšanje hrupov iz okolice. Akustična in večplastna stekla skupaj s karoserijo, izdelano po tehnologiji varjenja-lepljenja, zagotavljajo manj vibracij. Še več užitkov omogoča zvočni sistem Hi-Fi znamke FOCAL Electra®, ki je bil razvit posebej za DS 9 skupaj z dodatnimi novimi visokotonskimi rešetkami iz nerjavečega jekla za vseh štirinajst zvočnikov, ki so razporejeni po potniškem prostoru.

 

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION

S krmiljenim vzmetenjem DS ACTIVE SCAN SUSPENSION posebna kamera skenira cestišče, medtem ko zaznavala višine podvozja, merilniki pospeška in zaznavala voznih prem shranjujejo podatke o vseh premikih in jih posredujejo sistemu, ki pripravi vsako posamezno kolo, da zagotovi večjo varnost, brezskrbno vožnjo in udobje brez primere. Vzmetenje DS za 21. stoletje združuje umirjeno udobje velike statusne limuzine in dinamičnost kupeja “gran turismo”.

Vse več tehnologij

Poleg ponudbe DS LOUNGE, ki je v svoji kategoriji vsem drugim za zgled, je DS 9 pridobil tudi najbolj vrhunske tehnologije, po katerih slovijo že ostali modeli iz prodajnega programa DS.

DS DRIVE ASSIST

S sistemom DS DRIVE ASSIST vozilo DS 9 omogoča vozniku uživati v prednostih pol samodejne vožnje 2. stopnje, ki mu omogoča, da v največjem udobju in veliko bolj varno prevozi vse svoje razdalje. Sistem nadzira hitrost glede na okolico, v kateri se DS 9 nahaja. Sistem s pomočjo več zaznaval usmeri DS 9 v točen položaj na voznem pasu, odvisno od ukazov, ki jih voznik posreduje prek volana. Uporabljati ga je možno do hitrosti 180 km/h (odvisno od zakonodaje v državi), namesto voznika pa upravlja hitrost in smer vožnje, da mu zagotavlja varnost in brezskrbno vožnjo.

Hitrost nadzoruje prilagodljivi tempomat, ki deluje v povezavi s sistemom za zaustavitev motorja. S tem prilagodi pogoje za vožnjo zlasti v prometnih zastojih: vozilo se samodejno ponovno zažene, če je čas zaustavitve krajši od 3 sekund. V primeru daljše zaustavitve DS 9 ponovno spelje, če pritisnemo zgolj na en gumb ali pedal za plin.

Vgrajena kamera sistema DS DRIVE ASSIST prepoznava prekinjene in neprekinjene črte. Med vožnjo stalno analizira sliko in razčleni nastalo situacijo. Vozilo pomaga zadržati na njegovem voznem pasu in na tisti strani, ki jo je izbral voznik. Če želi voznik ponovno prevzeti nadzor nad smerjo vožnje, lahko popravek prekine tako, da čvrsto zadrži volan. Sprememba je preklicana tudi v primeru, če vklopi smerne kazalnike. Sistem se lahko sproži od hitrosti 30 km/h dalje. Deluje pa v območju hitrosti od 0 do 180 km/h.

DS PARK PILOT

Za potrebe parkiranja funkcija DS PARK PILOT zazna ustrezno parkirno mesto, ko zapeljete mimo njega s hitrostjo največ 30 km/h. Voznik mora nato na zaslonu na dotik izbrati, ali želi parkirati bočno ali pravokotno. In zatem mu preostane le še eno: pritisniti na gumb Park in počakati, da se postopek konča. Funkcija samodejno upravlja pospeševanje, zaviranje in krmiljenje volana, tako pri uvozu kot tudi pri izvozu iz parkirnega mesta.

DS SAFETY

Poslabšana vidljivost ali nepozornost sta na dolgih vožnjah pogosto sinonim za nesrečo. DS SAFETY združuje šest pomembnih funkcij, s katerimi bo vožnja bolj varna: DS NIGHT VISION, DS DRIVER ATTENTION MONITORING, DS ACTIVE LED VISION, sistem za nadzor mrtvih kotov, samodejno zaviranje v sili in razširjeno prepoznavanje prometnih znakov.

DS NIGHT VISION

DS NIGHT VISION zagotavlja izjemno preglednost nad cestiščem med vožnjo ponoči. Njegova infrardeča kamera, ki je nameščena v prednji okrasni maski, zaznava pešce, kolesarje in živali na cestišču do razdalje 100 metrov. Vozniku se slika v infrardeči tehniki prikazuje na veliki digitalni instrumentni plošči, na kateri so potencialne nevarnosti označene najprej z rumenim potem pa z rdečim okvirjem. Na podlagi takega opozorila se lahko odzove.

DS DRIVER ATTENTION MONITORING

DS DRIVER ATTENTION MONITORING prek infrardeče kamere nad volanom in kamere na zgornjem delu vetrobranskega stekla stalno nadzoruje voznikove oči za znake utrujenosti (mežikanje vek), obraz (smer pogleda) in premike glave za zaznavanje nezbranosti, smer vozila glede na linije cestišča zlasti odklone od smeri ali nenadno obračanje volana s strani voznika. Na ta način odkrije vsako najmanjšo nepozornost z zaznavanjem nepravilnosti pri enem izmed naštetih dejavnikov – nelinearni in nenadni premiki ali mežikanje z očmi – ter samodejno sproži zvočni signal in na sredinskem zaslonu prikaže opozorilo tako podnevi kot ponoči.

 

 

DS ACTIVE LED VISION

Osvetlitev DS ACTIVE LED VISION ni le prava paša za oči, temveč prilagaja širino in doseg svetlobnega snopa razmeram na cestišču in hitrosti vozila. Samodejno se vklopi pet načinov osvetlitve: Parking (za parkiranje), Town Beam (za mestno vožnjo, pri katerem se širina svetlobnega snopa poveča v peti sekundi vožnje), Country Beam (za izvenmestno vožnjo, pri katerem je vidno polje usmerjeno naravnost pri hitrosti od 50 km/h dalje), Motorway Beam (za avtocesto, pri katerem se doseg osvetlitve poveča od hitrosti 110 km/h dalje), Adverse Weather (za neugodne vremenske razmere, pri katerem se moč modulov poveča, jakost glavnih žarometov pa se zmanjša). Ponudbo dopolnjujeta še funkciji “vrtljivi žarometi” in High Beam (samodejni preklop dolgih in pozicijskih luči). Bolj kakovostna osvetlitev, večji doseg in širši svetlobni snop zagotavljajo večjo varnost za voznika in ostale potnike.

DS SMART ACCESS

S sistemom DS SMART ACCESS vam DS 9 nudi možnost upravljanja vozila brez ključa, tako da svoje pravice do dostopa prenesete na svoj pametni telefon. Ob odklepanju se ugrezljive vratne kljuke čarobno izstavijo. Uporabnik lahko zatem vstopi v vozilo in ga zažene. Omenjene pravice lahko tudi daljinsko dodelite petim drugim pametnim telefonom … Aplikacija MyDS App odpre vrata avtomobila v skupni rabi. S to funkcijo lahko lastnik omogoči dostop in zagon vozila DS 9 drugemu pametnemu telefonu v določenem časovnem intervalu. Sistem uporablja protokol Bluetooth®, tako da deluje tudi brez omrežja GSM.

 

Nenehno rastoči trg

DS 9, ki je bil zasnovan v Franciji in ga bodo proizvajali na Kitajskem, bo v prodaji širom celega sveta, njegovo trženje pa bo najprej steklo na Kitajskem v prvi polovici leta 2020.

 

Zapomnimo si!

·         DS Automobiles vstopa v segment premijskih limuzin z modelom DS 9.
·         Z vozilom DS 9 se nam DS LOUNGE prvič predstavlja s francoskim strokovnim znanjem s področja prestiža za potniški prostor limuzine iz segmenta D.
·         Prek svojih izvedenk E-TENSE, priključnih hibridov z največ 360 konjskimi močmi in štirikolesnim pogonom, in tudi zmožnostmi za polsamodejno vožnjo, nam DS 9 predstavlja vrhunske tehnologije.
·         Po zgledu modela DS iz leta 1955 in konceptnih vozil znamke želi DS 9 postati vzornik na področju elegance in prefinjenosti.

 

 

Béatrice Foucher, generalna direktorica DS Automobiles

 “Od lansiranja blagovne znamke DS v letu 2015 je naša ekipa stremela za enim samim ciljem: ponuditi veliko francosko limuzino. Naše ambicije, da bi francosko strokovno znanje o prestižu vnesli v avtomobil, so nas privedle do novega vzornika v segmentu premijskih limuzin, našo željo po vključitvi francoske kulture v avtomobil pa danes odraža DS 9.

Zavedamo se, da je od takšne blagovne znamke, kakršna smo mi, več kot upravičeno pričakovati, da se bo pojavila v tej kategoriji vozil. V vozilo DS 9 smo vložili vse svoje strokovno znanje, tako da lahko drugim za vzor z vidika udobja, stila, elegance in avantgardnosti. Ta projekt je povezal vse naše ekipe, saj so bile to sanje vseh tistih, ki na vsakodnevni bazi ustvarjajo DS. Od sebe so dali vse, kar premorejo, da jim je uspelo ustvariti model, ki je povsem edinstven in ima zares pristen genetski zapis znamke DS.

Za vsako pravo limuzino je impozantnost nujno potrebna lastnost. DS 9 smo ustvarili zato, da bo presenečal in nas predstavljal. V Franciji zasnovana limuzina z geni znamke DS in svetovnimi razsežnostmi, se do potankosti ujema z linijo DS od ustanovitve naše blagovne znamke. Danes s ponosom najavljamo lansiranje limuzine DS 9, ki bo zapeljala na ceste širom po svetu!”

 

Thierry Metroz, direktor oblikovanja DS Automobiles

 “Oblikovalski studio DS DESIGN STUDIO PARIS je od nekdaj navduševala želja po prodaji velike limuzine, ki bi izhajala iz najpristnejše tradicije vplivnih francoskih vozil. Njegova želja se je danes uresničila z vozilom DS 9.

Silhueto karoserije krasijo neprekinjene linije. Od prednjega pristopnega kota na pokrovu motornega prostora do zadnjega pristopnega kota na pokrovu prtljažnika. Gladkim in natančno izklesanim bočnim površinam se idealno prilegajo ugrezljive vratne kljuke v barvi karoserije. Prednja žarometa sta z zadnjimi lučmi povezana prek čiste in ostre značajske linije, tako da oblika karoserije pridobi svoj napet videz. Stožčasta elementa imata podobno vlogo kot pri modelu DS iz leta 1955, saj podaljšujeta streho in vsebujeta pozicijske luči.

Po neposrednem zgledu naših zadnjih dveh konceptnih vozil smo sredinsko os pokrova motornega prostora okrasili s sabljasto letvijo iz giljoširane kovine. Kot ekskluzivnost vozila DS 9 pa je tudi njegov prepoznavni element.

Tudi na zadnjem delu so izpostavljene tekoče linije. Zadnja blatnika, odbijač in pokrov prtljažnika skupaj tvorijo celoto. V to površino so vdelane usločene luči izklesane oblike. Ustvarijo močan kontrast, saj poudarijo globino in relief. Za odrsko predstavitev svetlobe poskrbijo tudi prepoznavna tehnologija tridimenzionalnih lusk in kaskadni smerni kazalniki. Celoto poveličujejo bočne sabljaste letve, ki izražajo poklon velikim francoskim vozilom iz tridesetih let prejšnjega stoletja.

DS 9 predstavlja novo notranjost. Nastala je v želji po uveljavitvi vertikalne arhitekture, ki je hkrati izraz statusnega simbola in elegance. Vertikalnost poudari tudi dojemanje širine. Nizka višina podvozja in prav tako znižana streha dodatno poudarita učinek horizontalnosti. Celoto spremlja dovršeno umeščena osvetlitev, ki sega od vrat do armaturne plošče in je na voljo v osmih različnih barvnih odtenkih.

Po vzoru zapuščine znamke DS smo želeli ustvariti limuzino, ki je drugim za zgled in ki spoštuje osnovne temelje svojega segmenta, a je hkrati spremenila nekatere ustaljene smernice in je zvesta avantgardnem duhu, ki nas vodi.”