Umetnost znamke DS Vstopite naravnost v srce blagovne znamke DS Automobiles

Ko se avantgardna tehnologija sreča s poezijo oblikovanja, ko konkurenca spodbudi inovativnost, ko se visokokakovostni materiali združijo z obrtnikovim znanjem, avtomobil postane visoka moda.

 

DS Automobiles si je pred sedmimi leti zastavil izziv: oživiti “savoir-faire” (znanje in oblikovanje) luksuznega francoskega avtomobila.

 

Kako pa blagovno znamko predstaviti na trgu, ki je ne pričakuje?

 

Dokumentarec "Umetnost znamk DS" razkriva to epsko zgodbo.

1.DEL: DEDIŠČINA

Od začetkov do ponovnega rojstva odkrijte ogromen in na koncu uspešen izziv, ki je predstavil DS Automobiles. Leta 1955 se je rodil DS in s tem ustvarjanje odličnosti v francoskih avtomobilih. Pogumen, visokotehnološki, udoben, zmagovalni koktajl avantgardnega duha, ki je večkrat opredelil filozofijo blagovne znamke. Danes ekipe inženirjev in oblikovalcev s svojim neverjetnim znanjem nadaljujejo s pisanjem te zgodbe in snovanjem avtomobila jutri.