DS 9 E-TENSE

Moč in udobje priključnega hibrida.

 Združite prilagodljivost, udobje in zmogljivost plug-in tehnolgije E-TENSE. Kombinacija elektrike in bencina poveča užitek v vožnji. Ob vsaki priložnosti.

DS 9 E-TENSE
DS 9 E-TENSE

Na voljo sta dve različici hibridnega pogona

Na voljo z dvemi pogonskimi močmi (225KM in 360KM s 4×4* pogonom) imajo naši modeli E-TENSE emisije CO₂ od 0 do 49 g / km in doseg v 100% električnem načinu vožnje med 40 in 50 km v ciklu WLTP¹.

* E-TENSE 4×4 360 je na voljo pozneje

E-TENSE TEHNOLOGIJA

Vožnja v popolni svobodi

Polnite baterijo medtem, ko zavirate

Ko zavirate, se kinetična energija koles pretvori v elektriko. Doseg baterije lahko tako povečate do 15%.

Programirajte uporabo električnega načina

Lahko prihranite energijo, tako da zadnje kilometre poti opravite v 100% električnem načinu vožnje. Omogoča vam dostop do mest, tudi kadar je promet omejen.

Izberite način vožnje

 

Način Zero Emissions

V načinu ničnih emisij, ki se vedno privzeto vzpostavi, je možno opraviti večino poti od doma do službe brez porabe goriva.

Način Hybrid

Hibridni način samodejno preklaplja med fazami 100% električnega pogona in pogona na notranje zgorevanje, odvisno od vrste poti in vašega tipa vožnje.

Način Sport

V tem načinu se vzpostavi prilagojena kartografija pedala za pospeševanje, menjalnika, volana in krmiljenega vzmetenja, tako da vam omogoča maksimalno izkoristiti zmogljivosti mehanskih sklopov vozila DS 9.

Način Comfort

Ta način, ki je na voljo na pogonskih enotah z notranjim zgorevanjem in E-TENSE, aktivira DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. Vzmetenje nenehno prilagaj glede podlago, je bolj trdo ali prožno, kar zagotavlja najboljše možno udobje.

PREDNOSTI PRIKLJUČNEGA HIBRIDA

Tiha in udobna vožnja

Uživajte v mirni in tihi vožnji, ko se na pot odpravite v načinu vožnje Zero Emision. Pri modelih E-TENSE pa za zvočno udobje in tišino notranjosti ojača lepljeno steklo, ki je serijsko vgrajeno.

 Vozite v popolni svobodi

Naši priključni hibridi zagotavljajo popolno prilagodljivost med vožnjo v mestu, tudi v prometnih zastojih. Na vetrobranskem steklu modra LED lučka potrjuje, da je električni način aktiviran za še večje udobje.

Prtljažni prostor in uporabnost

DS 9 ima edinstvene razsežnosti, ki so jih razvili naši inženirji. Prtljažnik DS 9 E-TENSE s prostornino 510L je eden največjih v svojem segmentu.

E-TENSE storitve

Uživajte v številnih storitvah DS Automobiles, ki vam olajšajo vsakdanje življenje: poiščite polnilna mesta in načrtujte polnjenje ali pa polnite vozilo doma.

 Različica na 4-kolesni pogon

Z dvema elektromotorjema, eden spredaj, drugi zadaj, pogonska enota E-TENSE 4×4 360 omogoča do 360 konjskih moči za izjemne zmogljivosti.

Doseg in polnjenje

Vozite v načinu Zero Emision

Pri uporabi v električnem načinu imajo naši modeli E-TENSE doseg do 50 km (cikel WLTP¹). Popolna razdalja za pomoč pri vsakodnevnih potovanjih po mestu.

Doseg vašega priključnega hibrida se lahko razlikuje glede na različne dejavnike, kot so podnebne razmere, vaša hitrost ali celo vaš način vožnje.

Hitrost

Med dejavniki, ki najbolj vplivajo na doseg vašega priključnega hibridnega avtomobila, je najpomembnejša hitrost. Vzdrževanje konstantne in zmerne hitrosti vam bo omogočilo optimizacijo dosega vašega avtomobila.

 Način vožnje in naklon cestišča

Vaš priključni hibridni avtomobil je še posebej občutljiv na vožnjo in zunanje okoliščine. Izberite način Eco (med štirimi načini vožnje), vadba eko vožnje ali uporaba regenerativnega zaviranja sta rešitvi za prihranek energije do 15%.

Nadzor temperature gretja in hlajenja

V primeru ekstremne vročine ali ekstremnega mraza mora baterija zagotoviti potrebno energijo za hlajenje ali ogrevanje potniškega prostora, pozimi pa porabi do 35% več energije. Zato je bolje, da priključni hibrid predhodno pripravite (prednastavite gretje ali hlajenje), ko je še vedno priključen na polnilno mesto.

Pravni poduk
¹ *Prikazani podatki (kombinirane vrednosti) o porabi goriva in emisij osnaževal znanjega zraka CO2 so določeni v skladu z novim globalno usklajenim preskusnem postopku za lahka vozila  Worldwide harmonized Light vehicle Test Procedure  WLTP – Uredba EU 2017/948. Od 1. septembra 2018 je postopek WLTP v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEDC). Najnovejši globalno usklajeni poskusni postopek za homologacijo vozil WLTP omogoča dostop do bolj natančnih podatkov, saj upošteva specifikacije vsakega posameznega vozila vključno z vso opcijsko opremo, ki lahko občutno vpliva na porabo goriva in emisije CO2. Vrednosti ne upoštevajo zlasti uporabe in pogojev vožnje, opreme ali možnosti in se lahko razlikujejo glede na obliko pnevmatik. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti,  ki se upoštevajo za določitev z vozili povezanih davkov in dajatev, ki se (med drugim) določajo na podlagi emisij CO2, saj so za odmero le-teh lahko predpisani tudi drugi standardi. Za več informacij o uradni porabi goriva in emisijah CO2 preberite smernico  Uredbo o informacijah o varčnosti porabe goriva, emisijah ogljikovega dioksida in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki so na voljo potrošnikom o novih osebnih avtomobilih (Uradni list RS. št. 24-956/2014).Več o protokolu WLTP preberite tukaj.