OBVESTILO ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

PREVERITE INFORMACIJE

Zgodovina DS

Legendarni DS

Futuristična eleganca, čiste linije, tehnološka izpopolnjenost … Že ob svoji prvi predstavitvi na avtomobilskem salonu leta 1955 v Parizu je DS 19 pospešil srčni utrip vseh obiskovalcev.

Porodila se je večna strast.

Legendarni DS

Legendarni DS

Futuristična eleganca, čiste linije, tehnološka dovršenost ... Od prve predstavitve na avtomobilskem salonu leta 1955 so srca obiskovalcev zatrepetala, ko so odkrili DS 19...  Od takrat znamka DS s strastjo kuje svoj pot.

DIZAJNERJI

PIERRE BOULANGER - VIZIONAR

Po poklicu inženir, tesen prijatelj družine Michelin in generalni direktor Citroën je leta 1938 začel s projektom VGD (vozilo za masovno proizvodnjo), ki je 17 let kasneje oziroma 5 let po njegovi smrti obrodil model DS 17.

FLAMINIO BERTONI

UMETNIK IN KIPAR

Nadarjeni stilist, umetnik in kipar, Bertoni je bil med letoma 1932 in 1964 odgovoren za oblikovalsko pisarno v Citroënu. Skiciral in oblikoval je aerodinamične, futuristične linije DS 19: kultno vozilo.

ANDRÉ LEFÈBVRE

Nadarjeni inženir

Letalski inženir in testni pilot André Lefèbvre je vso veličino svojega talenta pokazal pri zasnovi modela DS 19. S prednjimi pogonskimi kolesi, aerodinamično obliko, lahkotnostjo in nizkim težiščem je DS 19 postal prava uspešnica v avtomobilskem svetu.

50.LETA- SLAVA

Na salonu leta 1955 je na sceno stopil kultni izdelek, ki je zaznamoval drugo polovico 20. stoletja.

V četrtek, 6. oktobra 1955, so obiskovalci, novinarji in tekmeci osupljivo in z začudenjem strmeli v vozilo, ki je zasenčilo vse ostale. Njegove futuristične linije in avantgardne tehnologije so korenito spremenile svet avtomobilizma in oblikovanja. Do konca tistega dne so prodali kar 12.000 primerkov DS 19 … Deset dni kasneje, ko je salon zaprl svoja vrata, je bilo prejetih že 80.000 resnih naročil!

DS JE OČARAL CELOTEN SVET

Za njim so se obračali pogledi. Občudovalci so se vsepovsod zbirali, da bi razkrili skrivnost neprimerljivega udobja, ki ga je nudilo hidro pnevmatsko vzmetenje in izjemno moč hidravličnega zavornega sistema.

1956 – 1959: DS si drzno prizadeva osvojiti svet

Dva nova modela, karavanska izvedenka, štiri povsem nove barve karoserije in nekaj manjših estetskih popravkov so bili zagotovilo za večno strast.

Model DS so sestavljali izven Francije in izvažali v večino držav zahodnega sveta, tako da je postal globalno vozilo, še preden je bil ta termin sploh poznan.

DS POSTANE PRESTIŽ MODE

1959 - glavni udarec

Model je bil na voljo izključno v črni barvi, s predelno steno med potniki in šoferjem, s sivimi notranjimi oblogami in zadnjo sedežno klopjo v usnju in tkanini, interfonom, avtoradiom in telefonom za doplačilo. Že ob lansiranju se je DS 19 Prestige uveljavil kot vozilo za pomembneže.

VEČKRATNI ZMAGOVALEC RELIJA MONTE-CARLO

Limuzina za daljša potovanja DS se je zavihtela tudi na čelo v kategoriji avtomobilskega športa.

DS 19 je zablestel že na svojem prvem nastopu in postal prvo francosko vozilo, ki je zmagalo v kategoriji od 1300 do 2000 cm3 ter zasedel sedmo mesto v skupnem seštevku relija Monte-Carlo Rally leta 1956. Temu je sledila dolga serija zmag. Leta 1959 je zasedel prvo mesto v skupnem seštevku in si priboril še zmago na prvenstvu konstruktorjev. Leta 1966 pa je veliki naziv osvojila tudi izvedenka DS 21. To je bil vrhunec v karieri.

60.LETA : SREČNI DNEVI

DS je ohranil vodstvo in še okrepil prednost pred tekmeci.

Novi kabriolet, novi motorji, nova oprema, nova aerodinamičnost, nove zmogljivosti: samo DS bi lahko prehitel DS-a.

NOV PREDNJI DEL, NOV POGLED

DS 21 z motorjem prostornine 2.175 cm3 in 109 konjskimi močmi je leta 1965 razvil najvišjo hitrost 175 km/h. Leta 1967 je DS pridobil nov prednji del in v serijsko opremo uvedel dodatne smerne žaromete kot pomembno inovacijo na področju varnosti. DS je odtlej osvetlil notranjost ovinka, še preden je zapeljal vanj.

ZAČETEK INOVATIVNOSTI

Leto 1969 je zaznamoval nov dizajn armaturne plošče (veliki vizir nad tremi okroglimi merilniki) in pomembna inovacija na področju mehanike: motor z elektronskim vbrizgavanjem. DS 21 je prekoračil hitrost 185 km/h.

DS se je po koncu 20-letne vladavine javnosti še zadnjič poklonil julija 1975.

V letih 1970 in 1971 so bile spremembe vozila DS usmerjene zlasti v prenos moči. Sprva so ga serijsko opremili s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, leto zatem pa še s 3-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Leta 1972 je DS 21 nasledil DS 23 (2.347 cm3, 141 konjskih moči in skoraj 190 km/h). To je bila zadnja oziroma skoraj zadnja inovacija modela DS. Številni so prepričani, da je SM podaljšek modela DS.

EDINSTVENI DS CABRIOLET

1960 - zvezda je rojena

Izčiščene linije, odlična končna obdelava, oblazinjenje v usnju in od leta 1964 dalje še dodatni žarometi in ekskluzivni okrasni kolesni pokrovi: DS Cabriolet je bil mojstrovina kleparskega mojstra Henrija Chaprona.

Kromane okrasne letve in zadnje luči, ekskluzivni okrasni kolesni pokrovi in dodatni žarometi: to je bilo vozilo s pretanjenim žarkom prestiža.

OČARLJIVI DS PALLAS

Prečudoviti naslednik francoskega prestiža

Globji sedeži, privzdignjena naslonjala, ekskluzivno oblazinjenje v usnju: DS Pallas je ponujal še nikoli videno kakovost končne obdelave.

PREDSEDNIŠKI DS, AMBASADOR

Uradno vozilo Francije, ki si ga je izbral general de Gaule, je z velikim ponosom prevažalo vse svetovne voditelje.

Slovesno vozilo, ki ga je naročil urad francoskega predsednika, je bilo v Elizejsko palačo dostavljeno jeseni leta 1968. Skladno s tehničnimi specifikacijami je bila ta limuzina daljša od Lincolna predsednika Združenih držav Amerike. V dolžino je merila 6,53 metra.

70. LETA: VRHUNEC

SM

Simbol zlate dobe

Model SM, ki je bil predstavljen na Ženevskem salonu leta 1970, je bil tisti francoski GT, ki ga je svet avtomobilizma čakal. Futuristične linije, kakovost modela DS in šestvaljni motor v obliki črke V: to je bilo utelešenje duha DS.

2015, LANSIRANJE ZNAMKE DS

DS, ki je uradno postala tržna znamka 1. junija 2014, jasno kaže svojo ambicijo: francoski avtomobil želi ponovno popeljati med znamke višjega razreda. DS ohranja vrednote inovativnosti in prepoznavnosti, ki jih je podedovala od avtomobila DS iz leta 1955. V letu svojega lansiranja 2015 znamka proslavlja 60-letnico prvotnega modela DS in bo na avtomobilskem salonu v Ženevi razkrila svoj podpis “DS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE”, ki izraža stanje duha znamke DS.

DIVINE DS, PREBLISK PRIHODNOSTI

Odraz znamke DS: popolna povezanost prefinjenosti in tehnologije.

Avtomobil DIVINE DS, ki je bil predstavljen na pariškem avtomobilskem salonu septembra 2014, je esenca tržne znamke DS in njene bodočnosti.

 

Ta manifest stila povezuje prefinjenost s tehnologijo, saj bo znamka DS vedno pomenila avantgardo na področju oblikovanja, tehnološki izdelek in avtomobil, ki bo prepoznaven po svojem nadpovprečnem voznem udobju, prefinjenosti do sleherne najmanjše podrobnosti ter plemenitih materialih. Zgodovina DS se nadaljuje!

VEČ O DIVINE DS