OBVESTILO ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

PREVERITE INFORMACIJE

PREDPREMIERNA PREDSTAVITEV TEHNOLOGIJ VOZILA DS 4

2.december 2020

DS Automobiles nam razkriva ime svoje najnovejše stvaritve iz premijskega segmenta M1, to je DS 4.
Najnovejši model zajema najnaprednejšo vgradno tehnologijo in bo začel pisati novo poglavje zgodovine znamke DS Automobiles.
Inovativne tehnologije za to kategorijo vozil, kot so elektrifikacija E-TENSE, možnosti za vzpostavitev povezave v izčiščeni in digitalni notranjosti, udobje in brezskrbnost med vožnjo ter oblikovno prepoznavna osvetlitev DS.


DS 4 je model premijskega segmenta M1, v katerem se prepletata strokovno podkovano francosko znanje s področja prestiža in napredna tehnologija, ki ju poveličuje drzna oblikovna zasnova. Vozilo je namenjeno kupcem, ki stremijo za stilom, čistimi linijami, intuitivnostjo, tehnologijo in užitki v vožnji. S svojim konceptom bo zadovoljilo različne stranke.

 

Izbor tehnologij za DS 4 je bil posebej premišljen, tako da kar na štirih področjih izstopa od drugih: elektrifikacija E-TENSE, možnosti za vzpostavitev povezave v izčiščeni in digitalni notranjosti, udobje in brezskrbnost med vožnjo ter oblikovno prepoznavna osvetlitev DS.

ELEKTRIFIKACIJA E-TENSE

Prvi pomemben napredek predstavlja razvoj nove verzije konstrukcijske osnove EMP2. Čeprav je nova verzija konstrukcijske osnove EMP2 enako modularna, in s tem primerna za vgradnjo različnih tipov motorjev, ter tako dinamična in varna kot prejšnja različica, pa je bila razvita posebej za vozilo DS 4.

Konstrukcijska osnova EMP2V3 je izboljšala številne lastnosti v prid funkcionalnosti, hkrati pa je omogočila povsem novo svobodo izražanja pri razvojni zasnovi, zaradi česar se silhueta vozila ponaša s še nikoli videnimi razmerji.

Arhitekturna zgradba

Z novo verzijo konstrukcijske osnove EMP2 so bila dosežena želena razmerja in aerodinamične zmogljivosti. Edinstveno razmerje med karoserijo in kolesi v tem avtomobilskem segmentu in med premijskimi vozili je pripomoglo k razvoju atletsko izklesane in učinkovite oblike karoserije zlasti z novo zračno rešetko, znižanim sklopom pokrova motornega prostora in blatnika ter podom v 2. vrsti sedežev …

Zmanjšana masa 

Skupaj z novo verzijo konstrukcijske osnove EMP2 so bili vpeljani novi deli iz kompozitnih materialov, deli zgradbe iz toplotno stisnjenega materiala in še bolj kompaktni deli, kot na primer sklop klimatske naprave, zaradi katerih je bilo pridobljenega še več prostora za odlagalna mesta.

Varnost 

Nova verzija konstrukcijske osnove EMP2 je bila zasnovana v skladu z najnovejšimi in najstrožjimi zakonsko predpisanimi standardi glede trčenja in zaščite potrošnikov brez kakršnihkoli omejitev za splošno maso zgradbe.

Vozne kakovosti in zvočna izolacija

Nova verzija konstrukcijske osnove EMP2 je pojem brezskrbne vožnje, kateremu znamka DS Automobiles naklanja veliko pozornosti, popeljala na višjo raven. Razne tehnične rešitve, kot je spajanje-lepljenje (za zgradbo vozila je uporabljenih skoraj 34 metrov lepila in točkovnih zvarov), pa tudi povsem preoblikovani deli podvozja in krmilnega mehanizma zagotavljajo zgledno udobje v vožnji po zaslugi optimalne togosti karoserije in izjemno lego na cesti, ki kar vabi k užitkom v vožnji.

PRIKLJUČNI HIBRID

Nova verzija konstrukcijske osnove EMP2 je primerna za vgradnjo priključno hibridnega pogonskega sklopa zadnje generacije brez negativnih vplivov na prostornost notranjosti. Štirivaljni motor s turbokompresorjem in 180 konjskimi močmi deluje v povezavi z električnim motorjem s 110 konjskimi močmi, ki je vgrajen v menjalnik EAT8, tako da skupno zagotavljata 225 konjskih moči. Za napajanje kombiniranega sklopa skrbi nadvse učinkovita baterija z novimi celicami s kompaktnejšo zasnovo in večjo kapaciteto, ki je nameščena na zadnjem delu poltoge preme in zagotavlja več kot 50 kilometrov dosega v načinu z ničnimi emisijami (kombinirana vožnja po preizkusnem postopku WLTP).

DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY

Povezljivost v izčiščeni in digitalni notranjosti

Na področju povezljivosti je bila naša prednostna naloga zagotoviti rešitve, po zaslugi katerih vozniku ne bi bilo treba odmakniti pogleda s cestišča, kar je nedvomno zagotovilo za večjo varnost. Prikazovalnik DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY, ki zagotavlja avantgardne vizualne izkušnje, ponuja prvi korak do razširjene resničnosti. Po zaslugi najnovejše virtualne tehnologije se nujno potrebne informacije za vožnjo posredujejo neposredno na cestišče. Zavoljo posebnega optičnega učinka se podatki prikazujejo štiri metre pred vetrobranskim steklom in sledijo voznikovemu pogledu po 21-palčni diagonali, čemur v tem segmentu še nismo bili priča. Bistvene informacije, kot so hitrost, les sistemi za pomoč pri vožnji, navigacijski sistem in opozorilna sporočila oziroma trenutno predvajana skladba ali klic v teku, se projicirajo na cestišče.


Sistem DS IRIS SYSTEM

Ta senzorična in izkustvena tehnologija je del širše ponudbe, v osrčju povsem preoblikovanega informacijsko-razvedrilnega sistema DS IRIS SYSTEM. Najnovejši uporabniški vmesnik na dotik je izčiščen, hitro odziven in po ergonomski zasnovi podoben pametnemu telefonu, poleg tega pa temelji na profilih, ki si jih lahko uporabnik s pomočjo ikon nastavi po meri. Priljubljene nastavitve in prikazi se samodejno naložijo, ko uporabnik vstopi v vozilo. Z možnostmi za personalizacijo želimo vsem omogočiti, da vsebino prilagodijo svojim zahtevam …

 

Sistem DS IRIS SYSTEM upravljamo z glasom in kretnjami. Avantgardni proizvajalec DS je prekoračil meje avtomobilskega sveta, da bi našel partnerja, s pomočjo katerega bi svojim strankam ponudil najboljšo rešitev za prepoznavanje naravnega glasu. DS IRIS SYSTEM zajema osebnega pomočnika, ki zna prepoznati izgovorjene besede, tako da lahko sistem izvaja voznikove zahteve.

 

DS SMART TOUCH

Na sredinski konzoli je nameščen zaslon DS SMART TOUCH, ki ga lahko upravljamo s konicami prstov. Zadostuje že to, da s kretnjo izberemo eno izmed predhodno shranjenih funkcij. Zaslon zaznava tudi premike, s katerimi povečamo ali pomanjšamo prikaz, in prepoznava rokopis.

Posodobitve se sproti shranjujejo v oblaku, tako da lahko sistem in zemljevidi stalno delujejo na najvišji možni ravni.

DS DRIVE ASSIST 2.0.

Udobje in brezskrbnost med vožnjo

Sistem za pol samodejno vožnjo 2. stopnje, ki trenutno predstavlja najvišjo dovoljeno stopnjo pomoči na cesti in je bil na voljo že za vozila DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK in DS 9, je za vozilo DS 4 pridobil pomembno posodobitev v obliki sistema DS DRIVE ASSIST 2.0.

Sistem zajema pomoč pri natančnem pozicioniranju vozila na vozni pas po voznikovi izbiri, ki jo dopolnjujejo nove funkcije, kot na primer pol samodejno prehitevanje, prilagoditev hitrosti v ovinkih in prilagoditev hitrosti glede na prometne znake o omejitvi hitrosti.

DS DRIVE ASSIST 2.0 deluje v povezavi z zaznavali, ki zaznajo vse, kar se dogaja v vozilu in okoli njega, da vozniku nudi ustrezno pomoč. DS 4 se ponaša z bogato opremo, kot so čelni radarski merilnik, radarski merilniki na vseh štirih vogalih vozila in kamera na zgornjem delu vetrobranskega stekla, na podlagi katere zavzame položaj, ki ga je izbral voznik s pomočjo umetne inteligence, ki sproti analizira zbrane informacije.

DS Automobiles stremi tudi za konceptom brezskrbne vožnje. Pri vozilu DS 4 slednjo ponazarja lega na cesti, ki je vsem drugim v segmentu za zgled. Ena izmed prednostnih lastnosti vozila je krmiljeno vzmetenje DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, ki deluje v povezavi s kamero, kar je ekskluzivnost tega segmenta. Kamera na vrhu vetrobranskega stekla prikaže in vnaprej opozori na nepravilnosti na cesti ter podatke posreduje računalniku. V povezavi s štirimi zaznavali višine podvozja in tremi merilniki pospeška sistem prilagodi delovanje vsakega kolesa posebej. Na podlagi teh informacij po potrebi vzpostavi trše ali mehkejše vzmetenje. Rezultat je optimalno udobje ne glede na stanje ceste.

DS NIGHT VISION

Še ena tehnologija, po kateri DS Automobiles izstopa od tekmecev je DS NIGHT VISION. Sistem zagotovi boljšo preglednost nad cestiščem in nevarnostmi, ki na njej prežijo. Infrardeča kamera, ki je nameščena v prednji okrasni maski, zaznava pešce in živali do razdalje 200 na cestišču med vožnjo ponoči in pri slabši osvetljenosti. Voznik si dogajanje na cesti ogleduje na digitalni instrumentni plošči, nevarnosti pa se mu prikažejo v obliki opozoril na zaslonu DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY, tako da se lahko nanje odzove.

Oblikovno prepoznavna osvetlitev DS

DS MATRIX LED VISION

Pri najnovejši generaciji žarometov DS MATRIX LED VISION ožje in modernejše oblike, sta tehnologiji Matrix Beam in Dynamic Bending Light združeni v enem samem sistemu, ki vozilu zagotavlja prepoznavno in edinstveno identiteto. Žarometi DS MATRIX LED VISION zajemajo tri module LED, ki tvorijo svetlobni podpis znamke DS Automobiles. V notranjem modulu žarometa je funkcija zasenčenih luči. Vrtljivi sredinski modul se lahko obrne pod kotom 33,5°. Osvetli robove cestišča in med vožnjo v ovinek sledi vašemu pogledu. To je poklon smernim žarometom modela DS iz leta 1967.

Zunanji modul Matrix Beam, ki opravlja funkcijo dolgih luči, je razdeljen na petnajst segmentov, ki se posamično vklapljajo in izklapljajo, odvisno od voznih pogojev, ki jih zazna.

Žarometi se prilagajajo razmeram v prometu, kotu zasuka volana, hitrosti in vremenskim razmeram s pomočjo pet predhodno nastavljenih načinov: mesto, regionalna cesta, avtocesta, težke vremenske razmere in megla. Voznik lahko stalno vozi z dolgimi lučmi, ne da bi pri tem slepil druge udeležence v prometu. Inteligentni žarometi samodejno prilagajajo svetlobni snop razmeram v prometu z dometom skoraj 300 metrov brez zaslepitve po zaslugi kamere na zgornjem delu vetrobranskega stekla.

Žaromete DS MATRIX LED VISION dopolnjujejo nove dnevne luči razširjene oblike, ki skupno vsebujejo 98 diod LED. Poleg prepoznavnega vertikalnega podpisa te dnevne luči ponujajo tudi novo pozdravno animacijo s tehnološko napredno stilsko zasnovo.

Tehnologija se prilagaja tudi stilski zasnovi potniškega prostora. Razvili smo inovativen sistem prezračevanja z zelo kompaktnimi zračniki, ki so visoko umeščeni in opremljeni z neopaznimi lopaticami.

Sistem DS AIR

Sistem DS AIR deluje kot ločen pretok zraka s konusnim nastavkom, ki zrak optimalno usmerja navzgor ali navzdol. Celoten sklop deluje na enak način kot klasičen zračnik. Zavoljo kompaktne zasnove in vertikalnega položaja je skoraj neopazen in zlit z okolico, kar daje oblikovni zasnovi potniškega prostora vozila DS 4 še bolj izčiščen videz.